Ajuns la cea de-a IV-a ediție, proiectul „Discover Moldova’s Finest”, conceput de Ministerul Afacerilor Externe și Integrării Europene ca o platformă în folosul creșterii vizibilității produselor „Made în Moldova” pe piețele externe de desfacere și identificării noilor destinații pentru export, a reunit șefii și șefele misiunilor diplomatice ale Republicii Moldova și femeile de afaceri din țara noastră. Evenimentul organizat în parteneriat cu UN Women Moldova, cu sprijinul financiar al Suediei, a oferit o șansă antreprenoarelor participante să stabilească contacte directe cu ambasadorii și ambasadoarele Republicii Moldova – care sunt și promotori și promotoare ale produselor noastre peste hotarele țării.
„Mă bucur, că și de această dată, prin intermediul proiectului „Discover Moldova’s Finest”, am reușit să promovăm cele mai autentice produse și să creăm noi oportunități de export. Constat că numărul companiilor, care exprimă interes să participe în cadrul acestui proiect, este în continuă creștere. Am decis astfel, de această dată, să extindem spectrul de produse prezentate la eveniment”, a menționat Nicu Popescu, ministrul afacerilor externe și integrării europene.
Katarina Fried, ambasadoarea Suediei în Republica Moldova, prezentă la eveniment, a menționat că, „extinderea sprijinului pentru producătoarele locale este imperativă, întrucât pandemia și criza economică în curs de desfășurare au agravat inegalitățile de gen, expunând vulnerabilitățile existente în sistemele sociale, politice și economice, dar și au afectat femeile și, în special, antreprenoarele. Credem cu tărie că, ajutând femeile să-și dezvolte propriile afaceri, să creeze locuri de muncă pentru ele și pentru alte persoane, contribuim la creșterea încrederii în forțele lor proprii și a încrederii că pot deveni independente financiar, investind astfel în familiile și comunitățile lor.”