SkyUp™ a transmis un comentariu oficial referitor la declarațiile făcute de FLYONE, în care compania aeriană moldovenească a acuzat-o de nerealizarea obligațiilor financiare.
Potrivit SkyUp™, aceste acuzații sunt nefondate și nu reflectă realitatea relației de colaborare dintre cele două companii.
„Considerăm că afirmația referitoare la presupusa nerealizare a obligațiilor financiare din partea noastră este o acuzație nefondată. Colaborăm cu FlyOne de mai mulți ani, iar contractul actual este valabil până pe 29 martie 2025. În ultima perioadă, am inițiat de mai multe ori întâlniri pentru reconcilierea soldurilor, însă nu am primit niciun răspuns din partea partenerului nostru. SkyUp™ este un partener de încredere și corect, care își îndeplinește obligațiile. Ne pare profund rău că acțiunile nejustificate ale partenerului nostru au afectat negativ planurile pasagerilor”, se arată în comunicatul remis de companie.
Totodată, SkyUp™ își exprimă intenția de a intra pe piața din Moldova cu un program de zboruri regulate începând din aprilie 2025 și sugerează că reacția FLYONE, la doar două zile de încheierea contractului, poate fi interpretată ca o încercare de a discredita un viitor competitor.
„Considerăm aceasta o tentativă de a crea o concurență neloială și de a afecta reputația SkyUp™. Nu vom permite ca profesionalismul nostru să fie pus sub semnul întrebării și suntem hotărâți să ne apărăm reputația prin mijloace legale. Toate zborurile programate în cadrul acestui contract până pe 29 martie 2025 vor fi efectuate conform planului. Totuși, din cauza circumstanțelor actuale, pot apărea modificări în programul zborurilor. Clienții noștri beneficiază de suportul necesar, inclusiv cazare și mese. Depunem toate eforturile pentru a asigura continuarea zborurilor și pentru a minimiza orice inconvenient pentru pasagerii noștri”, se mai arată în comunicat.
Citește și: FLYONE clarifică „nota de faliment” transmisă către SkyUP MT Limited