Agenția Servicii Publice (ASP) anunță despre înlăturarea deficiențelor tehnice și restabilirea funcționării serviciului de programare prealabilă.
Cetățenii au posibilitatea de a-și planifica în prealabil vizita în subdiviziunile Agenției Servicii Publice, utilizând Sistemul informaţional „Programare prealabilă”, prin intermediul:
- paginii oficiale a Agenției www.asp.gov.md;
- Call-centrului la numărul de telefon 14909;
- telefonic la numerele de contact ale centrelor multifuncționale.
Miercuri, 16 noiembrie, ASP a anunțat că programarea prealabilă la serviciile prestate de Agenția Servicii Publice (ASP) este imposibilă. În acest context, reprezentanții instituției au venit cu explicații, spunând că este din cauza unor deficiențe tehnice ale sistemelor informaționale automatizate.
„În prezent, deservirea cetățenilor se desfășoară după principiul rândului viu, prioritate având persoanele care s-au programat anterior. Specialiștii lucrează pentru a restabili sistemul informațional de programare. Vom reveni cu informații suplimentare în cel mai scurt timp”, a precizat ASP.