VOCEA CARE NE UNEȘTE.

Ooops ! You forgot to enter a stream url ! Please check Radio Player configuration

LIVE

Serviciul 112 va fi coordonat mai eficient

Serviciul 112 din R.Moldova beneficiază de optimizarea sistemului său informațional automatizat prin implementarea unei soluții inovative de către compania norvegiană OMDA. Această îmbunătățire vizează o mai bună comunicare între operatorii 112 și echipajele de intervenție, precum și o localizare mai precisă a apelantului, scrie IPN.

Soluția „Omda Incident” va permite actualizarea sistemului pentru gestionarea mai rapidă a apelurilor de urgență și îmbunătățirea procesului de localizare a incidentelor. Ana Carpovici, specialistă în relații publice la Serviciul 112, a menționat că această inițiativă va asigura o conexiune mai eficientă între operatorii 112 și echipajele de intervenție.

În plus, aplicația CoordCom, care preia apelurile vocale, include acum instrumentul „Caller Location 112”, care utilizează date GPS și rețele de telecomunicații pentru a localiza apelantul în timpul apelului de urgență. Aceasta va optimiza considerabil procesul de planificare și alocare a resurselor, oferind echipelor de intervenție o imagine clară a locației incidentului și reducând timpul de răspuns.

Articole similare

cele mai populare

Preluarea textelor de pe pagina www.voceabasarabiei.md se realizează în limita maximă de 500 de semne. În mod obligatoriu, în cazul paginilor web (portaluri, agentii, instituţii media sau bloguri) trebuie indicat şi linkul direct la articolul preluat din www.voceabasarabiei.md Instituţiile de presa care preiau articole sau imagini pentru emisiuni TV sau radio, vor cita sursa, iar ediţiile tipărite și cele electronice vor indica sursa şi autorul informaţiei. Preluarea integrală se poate realiza doar în condiţiile unui acord prealabil cu redacţia Vocea Basarabiei.