Compania Air Moldova, care și-a sistat toate zborurile până în 15 mai, dă asigurări că va răspunde la toate solicitările de rambursare a costurilor biletelor și cheamă pasagerii să respecte mai multe instrucțiuni. De asemenea, compania solicită de la reclamanți să nu dubleze solicitările, lucru care ar putea îngreuna procesarea scrisorilor.
”Pasagerii, ale căror zboruri au fost anulate, au primit o notificare despre anulare pe email, introdusă la procurarea biletului. În acest caz, pasagerul poate solicita rambursarea integrală a costului biletului, urmând instrucțiunile primite pe email. Pasagerii care nu au primit o notificare despre anularea zborului, pot solicita rambursarea costului biletului conform regulilor tarifului”, se arată într-o notă informativă a companiei Air Moldova.
Operatorul anunță că numărul de solicitări este unul considerabil și cheamă pasagerii să nu dubleze scrisorile expediate.
”Compania aeriană Air Moldova regretă incomodițățile create, dar vă asigură că toate solicitările dumneavoastră sunt în procesare. Vă rugăm să nu dublați solicitările expediate anterior. Din cauza suprasolicitării procesarea scrisorilor dvs. durează mai mult timp decât de obicei. În același timp, vă asigurăm că absolut toate solicitările vor avea un răspuns și cazul fiecărui pasager va fi soluționat”, se mai arată în comunicatul companiei.
Amintim, marți, Compania Air Moldova a anunțat că a depus în instanță cererea de aprobare a restructurării accelerate a companiei ce are drept scop evitarea falimentului companiei aeriene, soluționarea problemelor existente și acceptarea investițiilor. Până la o decizie a instanței, Air Moldova a precizat că suspendă toate zborurile până în data de 15 mai. După acceptarea cererii de restructurare accelerată, operatorul a anunțat că va relua zborurile.