„98,6% din totalul întreprinderilor moldovenești sunt întreprinderi mici și mijlocii. 60% din forța de muncă angajată în economie este în întreprinderile mici și mijlocii. Tendința businessului mic și mijlociu este internaționalizarea activității, deoarece piața Republicii Moldova este una foarte mică”, a declarat Liliana Busuioc, directoarea Alianței Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Republica Moldova, sâmbătă, 20 ianuarie, în cadrul programului informativ Pulsul Basarabiei.
Vorbind despre activitatea Alianței IMM-urilor în 2023, Liliana Bucuioc a menționat că s-a constatat o schimbare a comportamentului consumatorului.
„Vânzările au scăzut foarte mult la toți oamenii de afaceri. Consumatorul a devenit foarte impredictibil. Este cumva și justificat, având în vedere contextul din jurul nostru. Cel mai interesant este faptul că această constatare este relevantă indiferent de activitate. Consumatorul și-a schimbat comportamentul în raport cu aproape toate produsele și servicile și este foarte greu pentru antreprenori să înțeleagă care este tendința consumatorilor și să știe ce să facă mai departe”, a menționat Liliana Busuioc.