Compania Naţională Poşta Română a inaugurat luni, în Republica Moldova, la Chişinău prima subsidiară externă.
„Compania Naţională Poşta Română a inaugurat, astăzi, la Chişinău prima subsidiară externă. Poşta Română SRL funcţionează în incinta clădirii International Business Centre Skytower, la etajul 5”, precizează compania.
Poşta Română SRL continuă parteneriatul comercial cu Întreprinderea de Stat “Poşta Moldovei”, oferind publicului servicii complementare acesteia, chiar din Chişinău. Pentru început, operatorii de servicii interesaţi de tipar, insert în plicuri şi distribuire din Republica Moldova le pot realiza pe toate, integrat, la Fabrica de Timbre, sucursală a Poştei Române.
Prin prezenţa pe piaţa din Republica Moldova compania îşi doreşte să crească semnificativ volumele actuale şi frecvenţa rutelor poştale dintre cele două ţări.
“Poşta Română a trecut Prutul şi mă bucur să fim astăzi aici, la acest moment simbolic. Este o relaţie cu totul şi cu totul specială şi cred că se încadrează în acest vis pe care îl avem împreună, al spaţiului digital comun”, a declarat Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării.
Deschiderea primei subsidiare externe a Poştei Române la Chişinău se înscrie în eforturile proiectului “România – hub logistic“. Prin acest proiect, printre altele, Poşta Română intenţionează să sprijine integrarea spaţiului geografic al Republicii Moldova în vederea dezvoltării unui nod logistic important în zona Europei de Sud–Est.
“A fost o dezvoltare naturală a Companiei Naţionale Poşta Română către Republica Moldova. În acest fel, aducem lumea mai aproape. Încercăm să creăm acest pod şi în industria noastră, prin care să conectăm şi mai bine cetăţenii din Republica Moldova cu cetăţenii României”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale Poşta Română.
Înfiinţarea subsidiarei din Chişinău are ca punct de plecare memorandumul privind strategia de dezvoltare a Poştei Române prin Digitalizare – Automatizare – Robotizare-Tehnologizare (D.A.R.T.), aprobat de către Guvern în aprilie 2022. Prin acest act, Compania şi-a asumat internaţionalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-şi lărgi aria în care activează.