Primăria Municipiului Chișinău anunță organizarea mai multor târguri și iarmaroace cu produse autohtone în sectoarele capitalei, în weekendul 7-8 decembrie 2024. Evenimentele vor sprijini producătorii locali și vor oferi locuitorilor capitalei acces la o gamă variată de produse agricole și meșteșugărești, specifice sezonului.
Mai jos vă prezentăm adresele unde vor avea loc târguri cu produse autohtone:
- În Piața Marii Adunări Naționale – Târg de Crăciun, în perioada: 01.12.2024-04.01.2025;
- În sectorul Botanica, pe bd. Dacia, 21/1, McDonalds – Târg de Crăciun, în perioada: 01.12.2024 – 31.12.2024; bd. Cuza Vodă, 21 – Târg de brazi;
- În sectorul Buiucani, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 202, teritoriul adiacent edificiului „Kentford”, pe 07.12.2024 – Târgul „EcoLocal”, cu produse alimentare și nealimentare autohtone, organizat de Asociația Consumatorilor și Producătorilor Eco și Artizanali;
- În Grădina Publică „Ștefan cel Mare și Sfânt”, evenimentul „Yard Sale_Platform”, organizat în colaborare cu SRL „Boldescu&Co”;
- În Scuarul Teatrului de Operă și Balet „M. Bieșu” – Târgul de Crăciun cu genericul „Cristmas Village”, în perioada: 01.12.2024-04.01.2025;
- În sectorul Centru, str. Mitropolit Varlaam, în perimetrul str. Armenească – str. Tighina – Târgul de Iarnă „Sanie cu Zurgălăi, în perioada: 01.12.2024 – 04.01.2025, Târg de Crăciun în preajma CC „Kaufland”;
- În sectorul Ciocana – Târguri de Crăciun pe locațiile: bd. Mircea cel Bătrân, intersecție cu str. P. Zadnipru, Scuarul Arborelui Solar; str. M. Sadoveanu, 42/6, PORT MALL, în perioada: 01.12.2024 – 04.01.2025;
- În sectorul Râșcani, pe str. Miron Costin 13/1, lângă scuar – Târgul producătorilor autohtoni „Cămara Fest”, organizat în colaborare cu AO „Eurocivis”, pe 07-08.12.2024; Târgul brazilor artificiali din str. Bulgară, 11.12.2024 – 14.01.2025; pe bd. Moscova, 21, vizavi de str. M. Basarab și Calea Orheiului, 109/2 – Târg cu produse agricole autohtone, până la 11.12.2024;
Primăria Municipiului Chișinău încurajează cetățenii să viziteze târgurile locale, menite să asigure consolidarea relațiilor dintre producătorii autohtoni și consumatori.