Agenția românească de comunicare integrată Kooperativa 2.0 a anunțat oficial intrarea pe piața din Republica Moldova prin preluarea unei părți din acționariatul agenției locale de digital marketing, Just Digital. Această asociere marchează și un rebranding important, prin care brandul Just Digital se transformă în Kooperativa 2.0 Moldova.
Fondată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, Kooperativa 2.0 a devenit un lider al industriei de marketing și comunicare din România, având aproape 40 de angajați și o abordare full-service. În prezent, agenția are o echipă condusă de Robert-Nicolae Feraru, CEO al Kooperativa 2.0, care a preluat conducerea agenției în urmă cu doar două săptămâni.
„Lansarea Kooperativa 2.0 în Republica Moldova este un vis împlinit. Prin acest parteneriat cu Just Digital, integrarea noastră în industria locală a devenit mult mai facilă. Suntem convinși că acest mix româno-moldovenesc va întări legăturile creative dintre cele două țări și va oferi brandurilor locale oportunități de extindere pe piețele internaționale”, a declarat Robert-Nicolae Feraru.
Just Digital, fondată în 2016, a fost un pionier în integrarea sustenabilității și a componentelor digitale avansate în strategiile de marketing din Moldova. Cu o echipă de aproximativ 35 de angajați, agenția oferă servicii de management al rețelelor sociale, strategii de marketing, producție video, design, branding, dezvoltare web și implementare de campanii ESG.
„Parteneriatul cu Kooperativa 2.0 reprezintă oportunitatea de a adresa pieței locale o expertiză solidă în digitalizare și comunicare strategică. Acesta va aduce un plus de valoare în industria marketingului și comunicării din Moldova”, a declarat Mircea Țîra, fondatorul Just Digital și CEO Kooperativa 2.0 Moldova.
Obiectivele Kooperativa 2.0 Moldova includ atingerea unei cote de 20% din piața media locală până în 2030, consolidarea impactului regional și extinderea portofoliului de clienți internaționali. Kooperativa 2.0 este membră a celor mai importante asociații din domeniul publicității și marketingului din România, ceea ce garantează respectarea celor mai bune practici din industrie.