Președintele Igor Dodon își pierde cărarea. Dorește interzicerea finanțării presei din Republica Moldova prin proiecte de dezvoltare de la Guvernul României

12 Iunie 2020 16:36 952 0

Președintele Igor Dodon este deranjat că unele intituții media din R. Moldova sunt susținute prin intermediul unor proiecte finanțate anterior de Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, iar mai recent - de către Departamentul pentru Relația cu R. Moldova din cadrul Guvernului României, scrie Ziarul Național

Președintele Dodon a fost deranjat astăzi de o întrebare adresată de portalul Deschide.md în timpul live-ului său de pe Facebook, despre „rapoartele-țâță” transmise lui Vladimir Putin, așa cum se lăuda personal în niște filmulețe video. Șeful statului a evitat să răspundă direct la întrebare, însă a atacat colegii de la Deschide.md.

„Stimați reprezentanți de la Deschide și celor care vă finanțează din bugetul altor state, cu toată stima și respectul față de statele respective... Apropo, când vorbim de influența externă în mass-media și așa mai departe... Acesta este un lucru important și pe viitor trebuie să vedem și unele aspecte legislative la capitolul acesta”, a spus astăzi Dodon, în cadrul emisiunii „Președintele răspunde”.

Spre deosebire de Guvernul României și instituțiile din Occident, care desfășoară concursuri publice de proiecte pentru sprijinirea mass-mediei din R. Moldova, „Exclusiv Media” SRL, companie afiliată socialiștilor, a primit în 2016, prin intermediul unui off-shore din Bahamas, peste 33 de milioane de lei, iar în afacerile media tutelate de Dodon figurează și Igor Ceaika, fiul fostului procuror general al Rusiei.

CITIȚI și DECLARAȚIE // Igor Dodon deține, prin intermediari, cel puțin patru televiziuni: „Primul în Moldova”, „Accent TV”, „NTV Moldova” și „TNT”; două ziare, două case de publicitate și cinci portaluri de știri

© 2018 Vocea Basarabiei

Autentificare

Utilizator *
Parola *
Ține-mă minte